Jakie sa koszty w momencie anulowania zamówienia?

Jeśli zdecydujesz się anulować zamówienie po wysłaniu projektu do akceptacji, przy zamówieniach zaproszeń ślubnych, osobistej papeterii lub każdego produktu, który wymaga personalizacji, pobierana jest opłata za anulowanie - 30% całkowitej ceny, W momencie gdy projekt jest zatwierdzony i zamówienie jest na etapie produkcji, nie ma możliwości zwrotu kosztów.

Kiedy należy zamawiać zaproszenia slubne?

Polecamy, aby rozpocząć poszukiwanie zaproszeń od 6 do 9 miesięcy przed datą ślubu i zacząć od zamówienia próbek. Aby uniknąć kosztownych opłat ekspresowych zamowień i mieć wystarczająco dużo czasu na adresowanie kopert, najlepiej jest złożyć zamówienie co najmniej 4-5 miesięcy przed datą ślubu.

Kiedy należy zamówić karty Save the Date (zapamietaj date)?

Karty Save the Date powinny być wysyłane 6-12 miesięcy przed datą ślubu.

Jakie rodzaje płatności są akceptowane?

Akceptujemy płatności online poprzez system PayU lub bezpośrednio na nasze konto bankowe (IDEA BANK 72 1950 0001 2006 0772 0178 0002) Płatności dokonywane są w chwili zakupu.

Jakie sa warunki płatności?

Płatności można dokonywać bezpośrednio na konto firmy Hello! Prints za pomocą automatycznego systemu płatności dostępnego w ostatnim kroku zamówienia. Dopiero po odnotowaniu wpłaty na koncie możliwa jest dalsza realizacja zamówienia. Jeśli z jakiegoś powodu musicie anulować zamówienie po wysłaniu materiałów do akceptacji, należy pamiętać, że koszt za anulowanie rezerwacji wynosi 30% całości zamówienia.

Jak złożyć zamówienie?

• Zaloguj się lub założyć konto, dzięki czemu będziesz mógł później sprawdzić status zamówienia,
• Przejrzyj nasze projekty i wybierz swój ulubiony,
• Wprowadź swoje dane,
• Dodaj produkty do koszyka i potwierdź zamówienie w celu sfinalizowania zamówienia. Wybierz adres do wysyłki i sposób płatności,
• Po złożeniu zamówienia, otrzymasz email z potwierdzeniem.

Czy muszę się zarejestrować, aby zamówić produkty online?

Nie musisz się rejestrować, aby przeglądać naszą stronę. Jednak jeśli chcesz złożyć zamówienie, musisz się zarejestrować. Aby się zarejestrować, wystarczy kliknąć na "Twoje Konto" na górnym pasku nawigacyjnym, a zostaniesz przeniesiony na stronę rejestracji.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Prosimy, aby wszystkie zamówienia złożone zostały online, za pośrednictwem naszego sklepu, aby łatwiej wam było śledzić status każdego zamówienia. Jednak z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania lub pomożemy z problemami technicznymi. Możesz do nas zadzwonić pod numerem 690.065.290 w godzinach pracy (od 9.00 do 17.00, od poniedziałku - piątku). Jeśli nie możesz skontaktować się z nami telefonicznie, możesz również wysłać nam swoje pytanie na email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. , a my skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej – zazwyczaj w ciągu 24 godzin.

Gdzie można kupić projekty ślubne Hello! Prints?

Siedziba firmy Hello Prints znajduje się w Rzeszowie, lecz prowadzimy sprzedaż wyłącznie internetową.

hello! PRINTS
ul. Żmigrodzka 9 lok.38, 35-505 Rzeszów
Tel: 48-600-830-751, email: info@helloprints.pl
Przelewy 24
transferuj.pl
dotpay.pl
dotpay.pl
hello! Studio